LEHDISTÖTIEDOTE 017-2015 ENNÄTYSVUOSI WASALINELLA 2015

ENNÄTYSVUOSI WASALINELLA 2015

Wasalinella on takanaan ennätysvuosi kaikilla osa-alueilla. Yhteensä 168 557 matkustajaa matkusti Wasalinella vuonna 2015. Matkustajamäärä nousi 6 847 matkustajalla viime vuoteen verrattuna.

Myös rahti kasvoi talouden laskusuhdanteesta huolimatta joka sarakkeella, mikä on todella ilahduttava asia ja todiste kasvavasta luottamuksesta Wasalinea kohtaan. Tämä osoittaa, että meillä on asiakkaittemme luottamus. Se, että pystymme tekemään kaikkien aikojen matkustaja- ja rahtiennätyksen tax freen loppumisen jälkeen on todellakin ylpeyden aihe ja osoittaa Merenkurkun liikenteen tärkeyden teollisuudelle ja koko Merenkurkun alueelle”.

Matkustaja- ja rahtilukemat liitteenä pdf muodossa.

Lisätietoja TJ Peter Ståhlberg +358 405 5592353 peter.stahlberg@wasaline.com

NLC Ferry Ab Oy, markkinointinimeltään Wasaline, on varustamo joka liikennöi päivittäin Vaasan ja Uumajan väliä M/S Wasa Express aluksella. Toiminta alkoi vuoden 2013 alussa. Wasaline hoitaa sekä rahti- että risteily- ja kokousliikennettä. Alukselta löytyy nykyaikaiset kokoustilat, ravintola, kahvila, saaristolaispöytä, A la Carte, baari ja kauppa. Matka kestää neljä ja puoli tuntia ja hyttejä on myös tarjolla.