M/S WASA EXPRESS PALAA TAKAISIN LIIKENTEESEEN 28.1. KLO 20 00

Laivan peräsinakselin korjaustyöt ovat pitkittyneet ja aiheuttavat telakoinnin myöhästymisen. Uusi arvioitu lähtöaika Vaasasta on maanantaina 28.1.2019 klo 20. Viisivuotiskatsauksen yhteydessä havaittu kuluma peräsinakselissa aiheuttaa telakoinnin viivästymisen edelleen ja myöhästyttää laivan paluuta liikennöintiin. Muilta osin laiva on valmiina palaamaan liikenteeseen.

”Wasaline ottaa yhteyttä kaikkiin matkan varanneisiin asiakkaisiin ja tiedottaa pidentyneestä liikenneseisauksesta. Pahoittelemme viivästymisestä johtuvia epämukavuuksia. Tämä korjaustyö on välttämätön ja valitettavasti meillä ei ole mahdollisuuksia nopeuttaa korjaustyötä. Telakka ja kaikki telakoinnissa mukana olevat tekevät parhaansa että laiva saadaan taas liikenteeseen.”, sanoo Peter Ståhlberg, TJ Wasaline.

Lisätietoja teknisissä kysymyksissä antaa:
Jonas Teir
Technical Manager
Jonas.teir@wasaline.com

Muissa kysymyksissä, ota yhteyttä:
Peter Ståhlberg
TJ Wasaline
peter.stahlberg@wasaline.com

NLC Ferry Oy Ab, markkinointinimeltään Wasaline, on varustamo, joka kuljettaa päivittäin matkustajia ja rahtia yli Merenkurkun. Laivamme tarjoaa kolmen ravintolan, baarin ja kaupan palvelut sekä hyttejä matkustajille. Inspiroiva kokousympäristö löytyy konferenssiosastoltamme, ja ensimmäisenä varustamona pohjoismaissa voimme myös tarjota matkustajillemme nopean ja toimivan Wi-fi:n koko matkan ajaksi. Yhdensuuntainen matka kestää 4,5 tuntia. Wasaline- pieni varustamo suurella sydämellä.