18.1.2019

M/S WASA EXPRESSIN TELAKOINTI MYÖHÄSTYY

M/S Wasa Expressin telakointi myöhästyy 25.01saakkaja lähtö Vaasasta klo 12. Viisivuotiskatsauksen yhteydessä havaittiin kuluma peräsinakselissa, joka turvallisuussyistä päätettiin korjata ennen kuin laiva palaa liikenteeseen, vaikka myöhästymisen riski oli olemassa. Muuten telakointi on sujunut aikataulun mukaisesti ilman yllätyksiä.

”Otamme yhteyttä matkan varanneisiin matkustajiin ja tiedotamme pidennetystä liikenneseisauksesta. Pahoittelemme viivästymisestä johtuvia mahdollisia epämukavuuksia. Meillä ei kuitenkaan ole muita vaihtoehtoja, turvallisuus ennen kaikkea.”, sanoo Peter Ståhlberg, TJ Wasaline.

NLC Ferry Oy Ab, markkinointinimeltään Wasaline, on varustamo, joka kuljettaa päivittäin matkustajia ja rahtia yli Merenkurkun. Laivamme tarjoaa kolmen ravintolan, baarin ja kaupan palvelut sekä hyttejä matkustajille. Inspiroiva kokousympäristö löytyy konferenssiosastoltamme, ja ensimmäisenä varustamona pohjoismaissa voimme myös tarjota matkustajillemme nopean ja toimivan Wi-fi:n koko matkan ajaksi. Yhdensuuntainen matka kestää 4,5 tuntia. Wasaline- pieni varustamo suurella sydämellä.