UUSI AIKATAULU PERJANTAISIN WASALINELLA

Perjantaista 3.5 lähtien Wasaline ajaa aina perjantaisin 4 risteilyvuoroa yli Merenkurkun. Lisävuorojen kysyntä on ollut suuri sekä rahtipuolella että matkustajapuolella. Myös Ruotsin puolelta tulevien aikataulu paranee.

Aikavälillä 3.5 – 11.8 perjantaivuorot ajetaan 3,5 tunnissa yli Merenkurkun, mikä lisää oloaikaa Uumajassa. Matkustajat, jotka lähtevät Vaasasta aamulähdöllä saavat jopa 9 tuntia aikaa Uumajassa.

Vaasan lähtöä on aikaistettu tunnilla eli lähtö Vaasasta on klo 8:00 ja laiva saapuu Uumajaan jo klo 10:30 paikallista aikaa. Ensimmäinen lähtö Uumajasta on klo 11:15 ja saapuu Vaasaan klo 15:45. Tämä on erinomainen aikataulu kokouksille ja konferensseille, koska se menee tavallisen työpäivän puitteisiin.

Ruotsalaisille matkustajille uusi aikataulu tuo enemmän joustoa ja mahdollisuuden matkustaa Vaasaan lyhyemmälle viikonloppumatkalle.

Myöhäisempi ns ”after work” lähtö Vaasasta kello 16:30 ja saapuminen Uumajaan klo 19:00 on täydellinen niille, jotka haluavat nauttia merellisestä illasta hyvän ruoan ja musiikin parissa sekä myös niille, jotka yöpyvät Uumajassa. Vaasaan M/S Wasa Express saapuu jo keskiyöllä.

Aikataulua laajennetaan 1.6 lähtien, jolloin vastaavat vuorot ajetaan myös lauantaisin ja juhannuksen jälkeen samalla aikataululla ajetaan myös torstaisin. Tämä tarkoittaa, että aikajaksolla 27.6 – 4.8 ajetaan 4 vuoroa joka viikko torstaisin ja lauantaisin.

”Odotan innolla kevään ja kesän isoa panostusta useampiin lähtöihin ja nopeampaan yliajoon ja katson, että se on askel kohti uuden laivan aikatauluja! Tämä aikataulu on ollut erittäin kysytty sekä rahti- että matkustajapuolella niin Ruotsissa kuin Suomessakin. Jatkuvan kasvumme yhteydessä aika tuntuu oikealta panostaa kasvavaan liikenteeseen. Huhtikuun luvut näyttävät jo ennätyslukemia kaikilla segmenteillä sitten liikennöinnin alun” sanoo Wasalinen toimitusjohtaja Peter Ståhlberg.

TJ Peter Ståhlberg

NLC Ferry Oy Ab, markkinointinimeltään Wasaline, on varustamo, joka kuljettaa päivittäin matkustajia ja rahtia yli Merenkurkun. Laivamme tarjoaa kolmen ravintolan, baarin ja kaupan palvelut sekä hyttejä matkustajille. Inspiroiva kokousympäristö löytyy konferenssiosastoltamme, ja ensimmäisenä varustamona pohjoismaissa voimme myös tarjota matkustajillemme nopean ja toimivan Wi-fi:n koko matkan ajaksi. Yhdensuuntainen matka kestää 4,5 tuntia. Wasaline- pieni varustamo suurella sydämellä.