Wasaline lanseeraa mobiiliapplikaation – entistä helpompi matkustaa

Wasaline on lanseerannut uuden mobiiliapplikaation helpottaakseen matkustamista entisestään. Mobiilisovellus on kehitetty yhteistyössä Caruksen kanssa. Carus toimittaa myös lippu- ja online-varausjärjestelmän Wasalinelle, ja kehitysprosessin aikana online-varausjärjestelmä on päivitetty Carus Standard Webiksi, jotta varauksen tekeminen olisi entistä käyttäjäystävällisempää.

Suomalainen Carus on maailman johtava varustamoteollisuudelle varaus-, check-in-, laivaannousu- ja laivamyyntijärjestelmiä tarjoava yritys. He ovat kehittäneet varustamoteollisuudelle mukautetun sovellusten standardialustan, joka vähentää radikaalisti varustamoiden aikaa laadukkaan sovelluksen käyttöönotossa.

”Olemme käyttäneet paljon aikaa sovellusalustan kehittämiseen, jonka avulla asiakkaamme voivat helposti saada käyttöönsä ammattimaisen sovelluksen. Olemme iloisia siitä, että Wasaline on valinnut juuri meidän sovelluksemme ja olemme ylpeitä lopputuloksesta, Carusin toimitusjohtaja Anders Rundberg sanoo.

Wasalinen uuden mobiilisovelluksen avulla on helppo varata uusia matkoja, hallita voimassa olevia varauksia, tehdä lähtöselvitys ja laivaannousukin käy sujuvasti menemättä check-in -tiskin kautta. Matkustajat voivat myös tutustua risteilyohjelmaan, varata hytin ja ateriat, tarkistaa aikataulun ja tutustua yleisimpiin kysymyksiin ja vastauksiin matkaa koskien. Wasalinen kanta-asiakkaat voivat lataamisen jälkeen kirjautua sisään olemassa olevien käyttäjäkoodiensa avulla.

”Pyrimme jatkuvasti kehittämään ja parantamaan matkustajapalveluita. Wasaline on jo pitkään pyrkinyt kehittämään ja automatisoimaan sisäänkirjautumisprosessia, jotta se olisi mahdollisimman sujuvaa ”, sanoo Wasalinen markkinointivastaava Johanna Långskog. Uumajan ja Vaasan terminaalit on varustettu kahdella ja yhdellä matkustajaportilla osana laajempaa kehitysprosessia. Sisäänkirjautuminen ja laivaannousu tapahtuvat nyt ilman ylimääräistä jonotusta check-in -tiskeillä.

Lipun voi varata joko uuden sovelluksen kautta, Wasalinen verkkosivuilta tai puhelimitse. Kun lippu on varattu ja maksettu, matkustajan sähköpostiosoitteeseen lähetetään vahvistus.

Jokaisessa portissa on koodilukija, jossa matkustaja skannaa varauksen yhteydessä saadun QR-koodin, joka sisältää kaikki tiedot. Mobiilisovellus tekee varausprosessista ja matkustamisesta helppoa.

Wasalinen uusi mobiilisovellus

Wasaline lyhyesti:

NLC Ferry Oy Ab, markkinointinimeltään Wasaline, on varustamo, joka kuljettaa päivittäin matkustajia ja rahtia yli Merenkurkun. Laivamme tarjoaa kolmen ravintolan, baarin ja kaupan palvelut sekä hyttejä matkustajille. Inspiroiva kokousympäristö löytyy konferenssiosastoltamme, ja ensimmäisenä varustamona pohjoismaissa voimme myös tarjota matkustajillemme nopean ja toimivan Wi-fi:n koko matkan ajaksi. Yhdensuuntainen matka kestää 4,5 tuntia. Wasaline- pieni varustamo suurella sydämellä.

Wasalinen uusi mobiilisovellus

Johanna Långskog