Wasalinella ennätyskesä – matka jatkuu kohti syksyn uusia risteilyjä

NLC FERRY AB OY PRESSINFO – LEHDISTÖTIEDOTEPRESS RELEASE 16-18

WASALINELLA ENNÄTYSKESÄ – MATKA JATKUU KOHTI SYKSYN UUSIA RISTEILYJÄ

Kesän kaikilla segmenteillä tehtyjen ennätyslukujen jälkeen olemme menossa kohti tapahtumarikasta syksyä ja ensimmäisenä meillä on eläkeläisristeily perjantaina 21 syyskuuta, joka toteutetaan erikoisaikataululla. Laiva lähtee normaaliin aikaan kello 09:00 Vaasasta, mutta paluu Uumajasta on jo kello 14:30 ja saapumisaika Vaasaan on kello 20:00.

Myöskin tänä vuonna ennätykset jatkuivat sekä matkustaja- että henkilöautopuolella. Kesä-elokuun aikana matkustajamäärät nousivat 4,4% ja henkilöautot 4,7%. Tammi-elokuun luvut osoittavat, että varustamo on saavuttanut kasvua kaikilla segmenteillään; matkustajapuolella +7,6%, henkilöautopuolella +6,9% sekä rahtipuolella +1,5%. Myös syksyn varaustilanne näyttää lupaavalta.

Wasalinen kautta varatut hotelliyöpymiset Vaasaan ovat kasvaneet 25,6%. Tämä on ensimmäinen kerta varustamon historiassa, kun Vaasaan on varattu enemmän hotelliyöpymisiä kuin Uumajaan.

TJ Peter Ståhlberg

NLC Ferry Oy Ab, markkinointinimeltään Wasaline, on varustamo joka kuljettaa päivittäin matkustajia ja rahtia yli Merenkurkun. Laivamme tarjoaa kolmen ravintolan, baarin ja kaupan palvelut sekä hyttejä matkustajille. Inspiroiva kokousympäristö löytyy konferenssiosastoltamme, ja ensimmäisenä varustamona Itämerellä voimme myös tarjota matkustajillemme nopean ja toimivan Wi-fi:n koko matkan ajaksi. Yhdensuuntainen matka kestää 4,5 tuntia. Wasaline- pieni varustamo suurella sydämellä.