PRESSRELEASE 016-2015 WasaSki- den snabbaste vägen till svenska fjällen

NLC FERRY AB OY
PRESSRELEASE 016-2015

WasaSki- den snabbaste vägen till svenska fjällen

Wasaline lanserade, på lördagen den 24.10, ett nytt kryssningspaketkoncept som heter WasaSki. WasaSki-kryssningspaket erbjuder ett varierande utbud av förmånliga skidpaket till flera olika destinationer i Svenska fjällen. Alla paket inkluderar kryssning, personbil samt hel- eller halvpension framme vid destinationen. Vi erbjuder paket i olika prisklasser med möjlighet att uppgradera paketen.

Wasaline deltar i SkiExpo 30.10-3.11. Välkommen till Visit Swedens avdelning 6h99 där ni även hittar oss. Vi berättar gärna mera om våra WasaSki-kryssningspaket. Kom och delta i vår tävling där du kan vinna fina WasaSki-paket.

Tilläggsuppgifter Maria Böling, försäljnings-och markndsföringschef, maria.boling@wasaline.com, Tel. +358 40 512 8380.

NLC Ferry Ab Oy, med marknadsföringsnamnet Wasaline, är ett rederi som trafikerar dagligen mellan Vasa och Umeå med M/S Wasa Express. Verksamheten inleddes i början av 2013. Wasaline sköter såväl gods-, kryssnings- som konferenstrafik. På färjan finns moderna konferensutrymmen, restaurang, café, skärgårdsbord, A la Carte, bar och butik. Hytter finns också till förfogande och resan tar 4,5 timmar.